Thuis > nieuws > Bedrijfsnieuws Over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston
Evenementen
Neem contact met ons op
Contact opnemen

Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston

2024-03-14

Het laatste nieuws van het bedrijf over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston

Als een van de drie grote vis evenementen in de wereld,De Boston Seafood Expo wordt wereldwijd beschouwd als de "weersvlieger van de handelstrend van de maritieme industrie" vanwege de grootste invloed en de hoogste zichtbaarheid op het gebied van de wereldvisserijHet wordt gemeld dat deze tentoonstelling in totaal 49 landen en regio's van ondernemingen trok om deel te nemen in de tentoonstelling gebied van 24.000 vierkante meter, een toename van 5% in vergelijking met 2023,Er zijn meer dan 200 Chinese exposanten..

laatste bedrijfsnieuws over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston  0

Op 10 maart werd de 42e Seafood Expo North America geopend in het Boston Convention and Exhibition Center.LTD. op de Noord-Amerikaanse tentoonstelling voor aquatische producten om gezamenlijk de nieuwste onderzoeks- en ontwikkelingsresultaten te tonen,het voeren van diepgaande uitwisselingen met de wereldwijde maritieme industrie en het delen van internationale maritieme evenementen;.

laatste bedrijfsnieuws over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston  1

laatste bedrijfsnieuws over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston  2

Boston Seafood Expo TOUPACK Company tentoonstellingsgebied

Tijdens de tentoonstelling trok TOUPACK stand veel personeel van de aquatische visserij om te komen om te raadplegen, ze toonden grote interesse in onze tentoonstelling van sorteermachines en bedrijfsproducten.We hebben ook veel positieve bevestigingen en erkenning ontvangen van nieuwe klanten uit Canada, Mexico, Vietnam en andere landen, en klanten hebben foto's genomen met ons team.

laatste bedrijfsnieuws over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston  3

laatste bedrijfsnieuws over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston  4

laatste bedrijfsnieuws over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston  5

laatste bedrijfsnieuws over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston  6

Het TOUPACK-team nam een foto met klanten

Op de tentoonstelling bleef TOUPACK het nieuwe product van het bedrijf promoten - de zes gewichts sorteringsmachine.De zesniveaus gewichtssorteermachine wordt voornamelijk gebruikt voor het online dynamisch wegen en sorteren van de producten die door de handmatige productielijn gaan., die de producten met verschillende gewichten in continu werk kunnen detecteren en automatisch kunnen classificeren, verzamelen en verpakken volgens het gestelde gewichtsniveau,en kan automatisch de producten classificeren en tellen en verschillende gegevens opslaan.

laatste bedrijfsnieuws over Een prachtige recensie van de tentoonstellingswebsite van Boston  7

Terwijl TOUPACK Intelligent voortdurend innovatieve oplossingen onderzoekt, heeft het zijn vermogen aangetoond om de industrie te leiden in diverse aspecten zoals intelligent wegen, intelligent transporteren,intelligente inspectie en intelligente verpakking. Het bedrijf houdt zich aan de wereldwijde strategische lay-out, cultiveert diep de overzeese markt, zijn invloed en populariteit blijven uitbreiden, het overzeese ordervolume groeit snel,en is algemeen erkend door de binnenlandse en buitenlandse marktenHet internationale netwerk van marketingdiensten van het bedrijf heeft meer dan 120 landen en regio's op zes continenten gedekt.De Commissie heeft de Commissie verzocht om een verslag uit te brengen over de resultaten van de evaluatie van de resultaten van de evaluatie.Deze initiatieven hebben een goed merkbeeld voor het bedrijf op het internationale toneel gecreëerd en een solide basis gelegd voor toekomstige ontwikkeling.

Stuur uw vraag rechtstreeks naar ons

Privacybeleid China Goede kwaliteit De Weger van korrelsmultihead Auteursrecht © 2020-2024 GUANGDONG TOUPACK INTELLIGENT EQUIPMENT CO., LTD Alle rechten voorbehouden.